Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Подвеска, амортизация и рулевое управление

Системы подвески и рулевого управления: шаровые опоры, рычаги, сайлентблоки, рулевые наконечники и тяги, насосы ГУР и рулевые рейки, амортизаторы, пружины и рессоры. Нюансы подбора, технические характеристики, установка на автомобиль и обслуживание деталей подвески и рулевого управления. Причины выхода из строя и преждевременного износа запчастей подвески и рулевого управления. Рекомендации производителей деталей подвески и рулевого управления. Новинки продукции на рынке запчастей.

Страницы: 1 2 »

Peugeot Partner, 405, Citroen BerlingoВидео иллюстрация процесса ремонта и реставрации задней балки Peugeot Partner, Citroen Berlingo.

Подвеска, амортизация и рулевое управление | Просмотров: 7069 | Добавил: vladd2 | Дата: 08.07.2014 | Комментарии (0)

заміна амортизатораІснує 8 головних ознак , за якими можна визначити , що амортизатори пора міняти:

1 . Розгойдування автомобіля з боку в бік
2 . Збільшення гальмівного шляху
3 . Жорсткість на вибоїнах і поліцейських
4 . Різкий крен кузова вперед при екстреному гальмуванні ...

Подвеска, амортизация и рулевое управление | Просмотров: 3698 | Добавил: vladd2 | Дата: 21.05.2014 | Комментарии (0)

    Уявімо таку ситуацію, ви приїжджаєте на своєму автомобілі на діагностику та майстер вам говорить, що пора міняти сайлентблоки. Але ви, як початківець автолюбитель, що не розумієте зміст цих слів і навіть не уявляєте, що таке сайлент-блок і навіщо його треба міняти. Тоді нижче наведена стаття буде корисна саме для вас, з неї ви дізнаєтеся що таке сайлентблок, навіщо його міняти і для чого він потрібен.
    Сайлентблок, або по-іншому резинометалічний шарнір, представляє з себе дві металеві втулки, між якими є гумова вставка. Сайлент-блоки служать для з'єднання деталей підвіски, і за рахунок пружної вставки між втулками (зазвичай використовують для цих цілей матеріал поліуретан, через це їх називають як "поліуретанові сайлентблоки") гасить коливання, що передаються від одного вузла до іншого. На нього припадають найважчі навантаження, адже він повинен протистояти деформації, яка отримує підвіска автомобіля.
Подвеска, амортизация и рулевое управление | Просмотров: 10246 | Добавил: Avto-bus | Дата: 22.06.2013 | Комментарии (0)


В категории материалов: 18
Показано материалов: 1-15
1-15 16-18