Главная » Статьи » Подвеска, амортизация и рулевое управление |
Уявімо таку ситуацію, ви приїжджаєте на своєму автомобілі на діагностику та майстер вам говорить, що пора міняти сайлентблоки. Але ви, як початківець автолюбитель, що не розумієте зміст цих слів і навіть не уявляєте, що таке сайлент-блок і навіщо його треба міняти. Тоді нижче наведена стаття буде корисна саме для вас, з неї ви дізнаєтеся що таке сайлентблок, навіщо його міняти і для чого він потрібен.
Сайлентблоки зустрічаються як в передній підвісці автомобіля, для кріплення важелів, стабілізатора поперечної стійкості, реактивних тяг, так і для кріплення штанги в задній підвісці. Також сайлентблоки застосовують для кріплення амортизаторів, коробки передач, двигуна. І за всіма цими резино-металевими шарнірами потрібен постійний і своєчасний контроль. Зазвичай, сайлент-блоки служать до 100 000 кілометрів пробігу, але в українських умовах з нашими дорогами не кращої якості, слід робити огляд сайлентблоков через кожні 50 000 км. пробігу. Контроль за резино-металевими шарнірами можна зробити самостійно, адже нічого складного в цьому немає. Для початку потрібно зробити візуальний огляд, і переконатися в цілісності шарніра, щоб не було ніяких відшарувань гуми. Також гума даних шарнірів може тріскатися. Це теж веде до як найшвидшої заміни резино-металевих шарнірів. Також слід перевірити люфт у сайлентблоках і при надмірній його величині також їх замінити в терміновому порядку. Не варто зволікати із заміною сайлент блоків внаслідок того, що вони можуть зруйнувати посадочні місця кріплення шарнірів, і тоді, наприклад, доведеться міняти передній важіль підвіски в зборі. Найбільша складність, яка виникає при заміні старих сайлентблоків на нові, це труднощі їх запресовування. Для цього буде потрібно спеціальний інструмент, оправлення та прес для запресовування і випресовування їх у важелі. Звичайно, можна скористатися кмітливістю, і просто підібрати підходящу оправу зі шматка труби, а далі запресувати новий сайлентблок за допомогою "кувалди". Але і це вимагає певної вправності і точності, так як можливо пошкодити поліуретанову вставку. А що стосується заміни сайлентблоків у вузлах кріплення двигуна, коробки передач, то слід звернутися за допомогою до професійних авто майстрів. Це необхідно робити тому, що їх заміна в цих вузлах дуже трудомістка операція, і щоб її виконати потрібно відмінне знання основи будови автомобіля та досвід у його ремонті. В іншому випадку, ви просто можете "наламати дров", і тоді заміна старих сайлент блоків влетить вам "в копійку". Ну і на останок поговоримо про те, до чого призводить не своєчасна заміна сайлентблоків. При їх сильному зношуванні може з'явитися відведення автомобіля на швидкості. Тобто автомобіль буде як би кидати з боку в бік. Ще одна неприємна ознака зносу гумових шарнірів - це нерівномірний знос автомобільних шин. Взагалі-то, нерівномірний знос шин говорить про неправильний розвал - сходження, що в свою чергу може натякати на несправність підвіски автомобіля. Також слід пам'ятати, що після заміни сайлентблоків на нові слід відновити кути сходження і розвалу коліс. До слова, цю операцію слід робити при будь-якому втручанні та ремонті підвіски автомобіля.
В магазині www.zapchastin.net представлений склад запчастин серед яких сайлентблоки і втулки ричагів, балок, пильники шарніра та рульової рейки, подушки двигуна і кпп, опорні подушки амортизатора, втулки стабілізатора, відбійники до таких моделей автобусів та мінівенів : Fiat Ducato , Scudo, Doblo, Citroen Jumper , Jumpy , Berlingo , Peugeot Boxer , Expert, Partner, Renault Master , Trafic , Kangoo , Dacia Logan, Sandero, Opel Movano , Vivaro , Mercedes Vito , Sprinter , VW LT , VW T4 , VW T5 , Volkswagen Caddy , Audi , Daewoo , Chevrolet , Fiat , Ford , Opel , Skoda , VW . Доставка по Україні зі складу в м.Рівне.
| |
Категория: Подвеска, амортизация и рулевое управление | Добавил: Avto-bus (22.06.2013) | |
Просмотров: 10247 |
Всего комментариев: 0 | |