Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Подвеска, амортизация и рулевое управление

Шарова опора підвіски автомобіля

 Шарова опора є одним з основних елементів підвіски автомобіля. Вона прийшла на зміну шкворневої конструкції з'єднання важеля підвіски і ступиці колеса. Ця конструкція дозволяє зберегти колесо в горизонтальному положенні при його вертикальному переміщенні (коли повертається колесо).

 

Запчастини шарові опори на Renault Master


Шарові опори, важелі, накінечники, тяги кермові, насос гідропідсилювача (г / у), цапфа та інші запчастини для Fiat Ducato (Фіат Дукато), Peugeot Boxer (Пежо Боксер), Citroen Jumper (Сітроен Джампер).
 

 Принцип роботи шарової опори: обертання і розгойдування конусоподібного "пальця" на невеликі кути в корпусі шарової, завдяки грибоподібному або сферичному наконечніку. На шарові опори перепадають значні навантаження. На них може бути навантажена велика частина маси машини. Шарова опора починає "стукати" через те, що в ній збільшується зазор між накінечником і корпусом.

Запчастини ричаги на Fiat Scudo, Peugeot Expert



 На знос шарової опори впливають багато факторів, особливо - це швидка їзда по нерівностях, а якщо порваний пильник на опорі, то це означає, що її термін служби значно зменшиться, так як бруд прискорить процес виведення з ладу шарової опори. За шаровою потрібно стежити, а то в іншому випадку, при повному її знос "палець" просто вирветься з корпусу і колесо вашого автомобіля складеться (в прямому сенсі впаде на асфальт).

Категория: Подвеска, амортизация и рулевое управление | Добавил: Avto-bus (09.06.2016)
Просмотров: 1390 | Теги: важелі, шарові опори, тяги кермові, накінечники
Всего комментариев: 0
avatar