Главная » Статьи » Подвеска, амортизация и рулевое управление |
Всі ми знаємо що автомобіль це транспортний засіб підвищеної небезпеки, тому більшості розсудливим людям і в голову не прийде сісти за кермо автомобіля з не робочими гальмами, або несправною рульовою системою. Але не багато хто розуміє що хороші, робочі амортизатори так само дуже важливі для безпеки транспортного засобу. З не справними або неякісними амортизаторами гальмівний шлях автомобіля збільшується, машина стає не стійкою на поворотах і при маневрах, на нерівній дорозі колеса можуть повністю відірватися від дороги і водій ризикує повністю втратити керування. До того ж не робочі амортизатори приводять до виходу з ладу практично всіх деталей підвіски і рульового управління, а також додаткового зносу шин. Тому якщо ви відчуваєте що в автомобілі з'явилися стуки в підвісці або при візуальному огляді амортизатора з'ясувалося що він потік, або почав "потіти" негайно зверніться в автосервіс для діагностики і в разі необхідності замінити зношений амортизатор на новий. Але покупка нового амортизатора це пів справи, якщо неправильно встановити амортизатор, навіть повністю робоча стійка, може вийти з ладу за лічені дні. Тому якщо ви вирішили замінити амортизатор самостійно, або не впевнені в кваліфікованості автосервісу в який збираєтеся звернутися, то ось кілька основних правил при заміні амортизатора.
Виробники деталей підвіски і амортизаційних стійок рекомендують міняти амортизатори парами. Жодна фірма по виробництву амортизаторів не дасть ніяких гарантій на стійку якщо ви зробили заміну тільки одного амортизатора. Пояснення цьому просте, якщо з одного боку на автомобілі встановлений старий зношений амортизатор, а з іншого ви ставите новий, машина стане креном, велика частина навантаження припаде на нову стійку і вона вийде з ладу досить швидко. Крім того при такій заміні поведінку автомобіля при маневрах, а так само при різкому гальмуванні стає абсолютно непередбачуваним. Перевірте всі складові амортизаційної стійки на знос Дуже часто причиною передчасного виходу з ладу нового амортизатора, служать несвоєчасна заміна пильників, відбійників, опорних підшипників, а також пружин.
Опорні підшипники потребують своєчасної заміни. Справа в тому що всередині амортизатора знаходяться сальники, які розраховані на те що шток буде працювати тільки вгору і вниз, але не буде обертатися всередині. Саме для цього на опорах амортизатора передбачені підшипники. Якщо підшипник клинить або бовтається він потребує заміни, так само необхідно звернути увагу і на самі опори, якщо гума розбита або просіла, то опору варто замінити. Якщо ви помітили що пружини на вашому автомобілі просіли, зменшився кліренс автомобіля, обов'язково замініть їх, інакше вони стануть причиною виходу з ладу нового амортизатора Дуже часто в автомайстернях використовують для затягування гайки на штоку амортизатора пневматичний гайковерт. Це неприпустимо! При його використанні велика ймовірність того що шток прокрутитися всередині корпусу, що призведе до закушування сальників, і виходу з ладу амортизатора. Крім того якщо затягнути амортизатор за допомогою гайковерта, велика ймовірність того що в металі штока створиться натяг, і при хорошій купині шток амортизатора обломиться, що може привезти до аварії. Так само не допустимо фіксувати шток за допомогою пасатижів, газових ключів і інших інструментів які можуть пошкодити дзеркало штока. Для того щоб затягнути гайку на штоку обов'язково використовувати спеціальний ключ за допомогою якого шток амортизатора фіксується, і гайка затягується. Як і всі деталі підвіски остаточне затягування амортизаторів необхідно проводити тільки тоді, коли машина опущена на всі 4 колеса. Якщо затягнути амортизатори на підйомнику (на домкраті), після того як машина буде знята з підйомника, шток перекоситься і амортизатор не зможе правильно працювати. Правильне прокачування амортизатора перед установкою -Перевернути амортизатор штоком вниз і плавно стиснути майже до упору і зафіксувати в такому положенні його на 2-3 секунди -У стислому стані перевернути амортизатор назад штоком вгору, потримати в стислому стані 3-5 сек. і плавно розтиснути шток Після того як ви закінчили прокачування амортизатора, його необхідно постійно тримати у вертикальному положенні штоком вгору аж до установки на автомобіль.
| |
Категория: Подвеска, амортизация и рулевое управление | Добавил: Avto-bus (30.05.2016) | |
Просмотров: 3422 | |
Всего комментариев: 0 | |