Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Подвеска, амортизация и рулевое управление

Втулки стабілізатора

 запчастини втулки стабілізатора Для оптимального сприйняття нерівностей дороги підвіска будь-якого автомобіля забезпечена пружними елементами, які, перерозподіляючи прийняті зусилля, за допомогою поперечної балки зміщують колеса. Така система, що складається з балки і важелів, носить назву - стабілізатор поперечної стійкості. Призначення цієї системи - підтримувати стійкість авто під час повороту або інших зовнішніх зусиллях. Так бічне зусилля під час маневру, може перекинути автомобіль при досить сильному крені кузова. Конструктивно, стабілізатор вирівнює бічну силу, що робить вплив на внутрішні і зовнішні колеса щодо повороту. Стабілізатор - як одна вигнута балка або ціла система важелів, все залежить від типу приводу. Як правило, один вигнутий елемент застосовується для залежної підвіски, система важелів - для незалежної. Щоб уникнути шуму в результаті коливання деталей стабілізатора і для усунення вібрації, стабілізатор фіксується на кузові за допомогою пружних елементів званих втулками. Вони надають плавність ходу, приймають на себе значне навантаження на підвіску, пом'якшують, амортизують її, оберігаючи важливі, дорогі запчастини і вузли від поломки.

Сайлентблоки і втулки важелів і балок, пильовики шруса і рульової рейки, подушки двигуна і кпп, опорні подушки амортизатора, втулки стабілізатора, відбійники та інші запчастини для Fiat Scudo (Фіат Скудо), Peugeot Expert (Пежо Експерт), Citroen Jumpy (Сітроен Джампі) .


 Втулка - пружна деталь, яка виготовлена ​​з гуми методом лиття. Її форма різниться і залежить від конструктивних особливостей певної марки автомобіля, однак, в загальному, форма схожа. Для надійності і довговічності для деяких моделей посилена канавками і приливами. Знос помітний візуально, вона стає нееластичною, твердою, з'являються потертості і тріщини.

 

запчасти втулки стабилизатора



 

Ознаки несправності втулки стабілізатора такі:

   - люфт, биття рульового колеса під час повороту;
   - під час крену кузова підвіска видає характерні клацання;
   - машину «веде» в одну сторону під час руху;
   - шуми при роботі підвіски.

Технологія заміни:

   - вимити автомобіль, підняти на підйомник;
   - зняти колеса, підкрилки або інший захист для коліс;
   - зняти кріплення з деталей стабілізатора, кріплення з кронштейна втулки стабілізатора;
   - замінити втулку на нову;
   - провести збірку в зворотному порядку.

 Заміна проводиться через кожні 30тис. км пробігу або при прояві будь-яких з ознак несправностей. Щоб уникнути ефекту «нишпорення» авто під час руху, їх змінюють по обидва боки, незважаючи на ступінь зносу. Для продовження терміну служби втулок стабілізатора, при черговому технічному обслуговуванні їх ретельно чистять від бруду.

 На території нашої країни втулки стабілізатора давно є витратним матеріалом, це в основному пов'язано з поганою якістю доріг. Нерівності дороги впливають на стабілізатор і на його конструктивні деталі, щоб запобігти знос підвіски необхідно стежити за їх станом.
 

Категория: Подвеска, амортизация и рулевое управление | Добавил: Avto-bus (05.07.2016)
Просмотров: 1707 | Теги: пильовики шруса і рульової рейки, втулки стабілізатора, опорні подушки амортизатора, Сайлентблоки і втулки важелів і бал, подушки двигуна і кпп
Всего комментариев: 0
avatar