Главная » Статьи » Подвеска, амортизация и рулевое управление |
Класифікація та вибір автомобільних амортизаторів
Принцип дії всіх амортизаторів - це циліндр , в якому переміщається поршень з тарованими отворами , величина і кількість яких впливає на швидкість переміщення. Якраз від кількості амортизуючої рідини , що проходить крізь клапан в одиницю часу , і залежить , який це буде амортизатор - жорсткий або м'який. Конструкції амортизаторів Амортизатори бувають декількох видів: по своїй конструкції гідравлічні та газові , а також на однотрубні і двотрубні , регульовані і нерегульовані . Гідравлічні двотрубні Гідравлічні амортизатори складаються з двох циліндрів , масло в яких перетікає з одного в інший через тарований перепускний клапан. На даний момент ці амортизатори є найбільш простими , поширеними і дешевими. Установка гідравлічних двотрубних амортизаторів виправдана на автомобілі сімейного класу - для дуже спокійних водіїв , які не виїжджають на пересічену місцевість і практично не використовують прийоми екстремального водіння. Справа в тому , що в цих режимах ( спортивні змагання , гонки і т. д.) при часто повторюваних різких переміщеннях на високій швидкості і не надто рівній поверхні масло в амортизаторі просто " скипає " - і амортизатор перестає працювати. Ці амортизатори охолоджуються гірше однотрубних , використовуване в них олія повинна витримувати нагрівання до +150 оС. Ще один мінус - це велика маса і інертність. Газові однотрубні У цих амортизаторів немає другого резервуара , на відміну від класичних двотрубних гідравлічних , для демпфірування використовується як робоча рідина , так і газ. Амортизатори високого тиску (в силу конструкції) при установці можна перевертати " вниз головою" , а гідравлічні - ні. Чим вище тиск газу , тим швидше амортизатор реагує " на удар". Ці амортизатори позбавлені від недоліків двотрубних . Єдиний недолік газових однотрубніков , в порівняння з гідравлікою , - висока ціна. Двотрубні з газовим підпором Амортизатори з газовим підпором - це компроміс між " газом " і " гідравлікою " . Вони трохи дешевше газових , але більш швидкі й витривалі , ніж чисто гідравлічні . Газ в них знаходиться під тиском , а масло в " підпружиненому " стані не спінюється . Газомасляні амортизатори Це окрема категорія товару . Газомасляної амортизатори краще тримають дорогу на « гравії », тобто коли покриття дороги поцятковано дрібними поперечними нерівностями . Завдяки своїм характеристикам газомасляної амортизатори , образно висловлюючись , краще притискають колеса автомобіля до дороги , роблячи поведінку машини в поворотах більш надійним. Найбільш повно ці властивості виявляються при проходженні поворотів у граничних режимах і при швидкій їзді по поганих дорогах . Тому людям, що цінують в автомобілі керованість і отримують задоволення від правильної поведінки автомобіля в поворотах , краще віддати перевагу газомасляної амортизатори. Регульовані і активні Як компромісний варіант , щоб залізний кінь однаково добре скакав і по байраках , і по автобанах (а це взаємовиключні вимоги), можлива установка регульованих амортизаторів. Їх налаштування можна змінювати залежно від планованої поїздки. Ці амортизатори дорожче газових однотрубніков . Ще одна категорія амортизаторів з'явилася зовсім недавно - це активні амортизатори , жорсткість яких можна регулювати прямо з кабіни , за допомогою електроприводу. Найбільш просунуті системи не вимагають втручання водія. Є й виробники , відомі в першу чергу випуском амортизаторів для тюнінга. Переважна більшість тюнінгових фірм використовує амортизатори фірм KONI і BILSTEIN , які , крім більшої жорсткості , мають ще регулювання параметрів і відрізняються дуже високою міцністю і надійністю. Kayaba У каталозі компанії Kayaba для Росії можна знайти всі основні лінії KYB : Масляні амортизатори : - Premium ; Газові амортизатори : - Excel G ( газонаповнені двотрубні амортизатори ) ; - Gas -A- Just ( газонаповнені монотрубние амортизатори ) ; - Ultra SR ( газонаповнені двотрубні амортизатори і монотрубние ) ; Спеціальні лінії амортизаторів : - AGX ( регульовані амортизатори для потужних автомобілів і автомобілів спортивного типу); - MonoMax ( для 4x4 , SUV і позашляховиків ) ; Монтажні комплекти ; Захисні комплекти, що включають пильовики і відбійники . Monroe Sensa - Trac Safe -Tech У Sensa - Trac реалізована оригінальна конструкція: амортизатор має дві робочих зони - Comfort і Control. Амортизатор випускається як в однотрубному , так і двотрубному виконанні. Monroe Safe - Tech System - модернізована версія Sensa - Trac . Модернізація дозволила впритул наблизити роботу підвіски , оснащену таким амортизатором , до параметрів підвіски , керованої електронікою. Monroe Original Модель Original замінила на ринку Gaz -Matic і Radial -Matic . У серії Original представлені як гідравлічні , так і газові ( газогідравліческіе ) амортизатори (залежно від типу встановлюваного на конвеєрі амортизатора ) . У всіх амортизаторах цієї серії використовується синтетичне масло зниженої в'язкості з робочим інтервалом температур від - 40o С до +120 o С. Monroe Adventure Амортизатори Monroe Adventure замінили модель Gaz - Magnum . Monroe Adventure - новий однотрубний газогідравліческій амортизатор , спеціально розроблений для SUV ( позашляховиків ) . Нині випускається 149 різноманітних амортизаторів Monroe Adventure , що застосовуються на 97 % парку позашляховиків. Monroe Reflex З 2002 р. на російському ринку представлений ще один амортизатор Monroe сегмента Premium - газогідравліческій амортизатор Monroe Reflex . В даний час випускається більше 300 різних амортизаторів Monroe Reflex . Monroe Ride - Leveler і Monroe Level - Light Ці серії амортизаторів призначені для універсалів , комерційних автомобілів і машин , що транспортують причепи . Амортизатори дозволяють уникати просідання автомобіля ззаду. Monroe Van - Magnum Це гідравлічний амортизатор , призначений для легких комерційних автомобілів ( мікроавтобусів Газель, Ford Transit і т. д.) , загальна вага яких становить від 2 до 3,5 тонн. Придбати амортизатори для вашого автомобіля можна у відповідних розділах магазину:
Peugeot Partner , Citroen Berlingo Fiat Ducato , Peugeot Boxer , Citroen Jumper | |
Категория: Подвеска, амортизация и рулевое управление | Добавил: vladd2 (13.02.2014) | |
Просмотров: 8215 |
Всего комментариев: 0 | |