Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО.

Ознайомлення з системою ремінного приводу

 Привід агрегатів іменується як Система ремінного приводу Агрегатів (СРПА). Генератор, насос гідропідсилювача рульового управління, компресор системи кондиціонування повітря і водяна помпа зазвичай приводяться в рух за допомогою поліклинового ремня через шків колінвала. При відмові будь-якого з цих компонентів автомобіль не буде функціонувати належним чином, а водій може постраждати від серйозних наслідків подібних несправностей.

Ремені ГРМ і генератора, інші запчастини для Fiat Ducato (Фіат Дукато), Peugeot Boxer (Пежо Боксер), Citroen Jumper (Сітроен Джампер).

1. Генератор:
переводить механічну енергію в електричну, яка необхідна для підтримки зарядки акумуляторної батареї.

2. Насос гідропідсилювача рульового управління:
використовує гідравлічну систему для нагнітання рідини в стійку гідропідсилювача рульового управління, щоб забезпечити його належну роботу.

3. Компресор системи кондиціонування повітря:
нагнітає тиск охолоджувальної рідини для охолодження повітря всередині автомобіля.

4. Водяна помпа:
забезпечує циркуляцію охолоджуючої рідини двигуна з радіатора в двигун і назад.

5. Вентилятор:
направляє зовнішнє повітря на радіатор системи охолодження двигуна.

6. Поліклиновий ремінь:
передає енергію зі шківа колінчастого вала на всі наведені ним допоміжні агрегати.

7. Натяжний механізм:
забезпечує належний натяг ремня протягом всього терміну служби.

8. Обвідний ролик:
є вільно обертовим роликом, навколо якого проходить ремінь, що оптимізує розташування ремня і запобігає його коливання.

9. Демпфер коливань:
являє собою відносно новий тип шківа колінчастого вала, що включає в себе гумовий демпфуючий елемент, який поглинає вібрації колінчастого вала і продовжує термін служби колінчастого вала, поліклинового.

10. Обгінна муфта генератора:
являє собою відносно новий тип муфти генератора, який дозволяє генератору "вільно обертатися" або "обганяти" двигун під час гальмування і, в той же час, пом'якшувати вібрації на генераторі. Даний компонент продовжує термін служби генератора, поліклинового ремня і всіх наведених ременем компонентів.


Виявлення несправностей системи ремінного приводу агрегатів

Поліклиновий ремінь є важливою частиною двигуна. Він забезпечує енергією всі наведені допоміжні агрегати, обертаючись навколо периферійних компонентів ремінного приводу: натяжителя, опорного ролика, гасителя коливань колінчастого вала і обгонної муфти генератора. Ремінь працює безперервно під час роботи двигуна. Висока температура в моторному відсіку, а також постійний вигин, впливають на ремінь. З плином часу навіть найкращі ремені зношуються і потребують заміни.

 


При цьому і інші компоненти ремінного приводу не є вічними. Натяжители, опорні ролики, шківи колінчастого вала і обгонні муфти генератора зношуються. Знос цих компонентів впливає на ремінь і, відповідно, на загальну продуктивність всієї системи.

Відповідно, установка нового ременя на старі периферійні компоненти ремінного приводу не є найкращим способом виконання робіт. У подібному випадку термін служби нового ременя буде в значній мірі знижений. Найкращим рішенням для забезпечення максимального терміну служби є одночасна заміна всіх зношуючих деталей.

Крім цього, компанія Gates рекомендує замінювати всі деталі, що зношуються кожні 100.000 км пробігу. Хоча не у всіх випадках можливо чітко визначити старіння компонентів за ознаками зносу, правильне функціонування двигуна буде в значній мірі порушено.
 

Категория: Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО. | Добавил: Avto-bus (07.06.2016)
Просмотров: 1219 | Теги: ролики, ремни, генератора, ГРМ
Всего комментариев: 0
avatar