Главная » Статьи » Трансмиссия и привод |
Привідний вал для будь-якого автомобіля
Привідні вали забезпечують динамічне з'єднання двигуна і ведучих коліс, передаючи зусилля і роблячи можливим поворот колеса і руху підвіски, пригнічуючи при цьому вібрацію. Кожен привідний вал має два шарніра рівних кутових швидкостей (ШРКШ) - фіксований шарнір на стороні колеса і плунжерний (рухливий) шарнір на стороні коробки передач, об'єднані профільним валом.
В особі компанії GKN ми розуміємо ключову роль приводного валу в області трансмісії, його вплив на комфорт автомобіля, динаміку, рівень шуму і вібрації, термін служби, ефективність та оптимізацію ваги. Наше нове покоління приводних валів є результатом безперервного процесу науково-дослідної діяльності та розробок нових методів оптимізації продукту. Ми спираємося на наш багаторічний досвід, який бере свій початок з найперших днів застосування привідних валів. Передні привідні вали Задні привідні вали Приклади конфігурацій АС - суцільний вал – GI Комбінація даних шарнірів із суцільним валом - найбільш часто вживане рішення в автомобілях з переднім приводом. Простота монтажу, хороші вібро-шумові характеристики, а також тривалий термін служби дозволяють застосовувати дану конфігурацію для більшості автомобілів в сегментах від А до D. UF - моноблочний вал – AAR Дане рішення застосовується для преміум-сегменту передньопривідних автомобілів. Завдяки високій рухливості шарніра, UF забезпечується малий радіус повороту, а шарнір AAR забезпечує більший кут установки та чудові вібро-шумові характеристики. Комбінація ж даних шарнірів з порожнистим моноблочним валом дозволила значно знизити вагу приводного валу, збільшити його міцність і підвищити комфорт їзди.
VL - моноблочний вал – VL Привідні вали даного типу застосовуються в якості рішень для задньопривідних автомобілів преміум-сегмента. Компактні шарніри VL з малим бічним зазором і поліпшеними характеристиками тертя, забезпечують необхідні функції для подібного автомобіля. Застосування полого моноблочного валу забезпечує високу жорсткість при скручуванні, а також дозволяє зменшити вагу. UF - шліцевий вал з кульковою втулкою – UF
Сучасні позашляховики поєднують в собі високий комфорт при їзді з можливістю пересуватися по бездоріжжю. Необхідна конструкція підвіски, а також відповідна величина переміщення колеса відносно кузова, виставляють вимоги, які не можуть бути задоволені традиційною конструкцією приводного валу. В якості вирішення тут застосовується комбінація з шарніра UF, а також плунжерного шарніра і шліцевого вала з кульковою втулкою, що забезпечує необхідний кут вигину і велику компенсацію довжини. Шлицевий вал з кульковою втулкою забезпечує також і чудові вібро-шумові характеристики. UF - суцільний вал – DO
| |
Категория: Трансмиссия и привод | Добавил: Avto-bus (18.09.2013) | |
Просмотров: 3767 |
Всего комментариев: 0 | |