Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Электрическая и топливная системы

Діагностика двигуна по свічках запалювання

Від стану свічки запалювання залежить якісний запуск двигуна, стабільність його роботи на холостому ходу, прийомистість автомобіля, максимально досяжна швидкість, витрата палива. Крім того, відмова свічки, не шкідлива на перший погляд, може призвести до виходу з ладу інших елементів системи запалювання (наприклад, котушки, кришки трамблера або т.зв. "бігунка") або дорогого каталітичного нейтралізатора відпрацьованих газів, якщо він встановлений на Вашій машині . Тому несправну свічку слід якомога швидше "вичислити" і замінити.

Як відомо, одним з найважливіших параметрів свічок запалювання є її теплова характеристика (калильне число). Калильне число характеризує ступінь теплопровідності свічки запалювання. Чим вище це число, тим вище теплопровідність свічки і тим краще її корпус відводить тепло. Не можна встановлювати свічки з укороченою різьбовою частиною в головки, призначені для свічок з довгою резьбовой частиною. Вільна різьбова частина забивається нагаром і стає непридатною.

У процесі експлуатації зазор між електродами в середньому збільшується на 0.015 мм за кожні 1000 км пробігу. Тому рекомендується через 5000 км проводити ТО свічок. Заміна, відповідно до рекомендацій більшості виготовлювачів, рекомендуються після 30.000 км пробігу автомобіля.
Купувати свічки бажано там, де їх можуть перевірити і надати гарантії.

Купити деталі електричної та паливної систем автомобіля можна в інтернет-магазині "Склад запчастин" http://www.zapchastin.net

 

Категория: Электрическая и топливная системы | Добавил: Avto-bus (16.06.2014)
Просмотров: 2887
Всего комментариев: 0
avatar