Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО.

Заміна ременя ГРМ

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) забезпечує гнучке з'єднання між розподільчим валом і колінвалом, а також відкриття та закриття клапанів синхронно з дією поршнів. Його робота в тому, щоб повертати розподільчий вал зі швидкістю, точно дорівнює половині швидкості обороту колінвала.
 

Ремені грм і генератора та інші запчасти для Fiat Scudo ( Фіат Скудо ) , Peugeot Expert ( Пежо Експерт ), Citroen Jumpy ( Сітроен Джампі )

 

Надійність ременя ГРМ важлива в двигунах, де поршні і клапана знаходяться в одному блоці. У таких двигунах поршні і клапана ділять один простір, але завдяки ременю ГРМ вони ніколи не зустрічаються один з одним. Коли ремінь рветься, поршень вдаряє у відкритий клапан і гне його, в результаті потрібен ремонт двигуна.

 

 

На більшості сучасних машин при обриві ременя ГРМ гне клапана і потрібно не дешевий ремонт. Так що, стежте за його візуальним станом і заздалегідь міняйте.


Не думайте, що якщо на ремені ГРМ з'явилися мікро-тріщини - він відразу обірветься. Це не так, всередині він має металеву основу, тому що складається з тонких металевих прутів. Це зроблено, щоб він міг багаторазово утримувати ударні навантаження і  працювати тривалий час. Він може ослабнути, що позначиться негативно на динаміку машини -  двигун буде працювати гучніше, погано заводиться. Це перші ознаки зносу.

 

 

Зазвичай автовиробники рекомендують разом з заміною зубчастого ременя одночасно міняти ролики, натяжні механізми і навіть помпу (водяний насос). Трудомісткість і вартість виконання таких робіт окремо досить висока, до того ж знос деталей часто просто не видно. Тому розумніше поміняти все відразу, до того ж виробники випускають спеціальні комплекти: ремінь ГРМ + ролики.


Рекомендуємо крім заміни самого ременя поміняти також всі приводні ремені (генератора, кондиціонера) і помпу, у яких термін служби відповідає з терміном служби самого ременя ГРМ.


Періодичність заміни залежить від конкретної марки автомобіля, що можна дізнатися з технічної документації. Багато майстрів рекомендують міняти ремінь ГРМ при пробігу автомобіля 50-60 000 кілометрів. Якщо не знаєте, коли в останній раз він змінювався або змінювався взагалі, то слід його уважно оглянути на знос. Якщо він зносився, то буде видно сліди зносу у вигляді мікро-тріщин на його корпусі.
 

Категория: Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО. | Добавил: Avto-bus (28.05.2016)
Просмотров: 2614 | Теги: ГРМ, ремня, замена
Всего комментариев: 0
avatar