Главная » Статьи » Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО. |
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) забезпечує гнучке з'єднання між розподільчим валом і колінвалом, а також відкриття та закриття клапанів синхронно з дією поршнів. Його робота в тому, щоб повертати розподільчий вал зі швидкістю, точно дорівнює половині швидкості обороту колінвала.
Надійність ременя ГРМ важлива в двигунах, де поршні і клапана знаходяться в одному блоці. У таких двигунах поршні і клапана ділять один простір, але завдяки ременю ГРМ вони ніколи не зустрічаються один з одним. Коли ремінь рветься, поршень вдаряє у відкритий клапан і гне його, в результаті потрібен ремонт двигуна.
На більшості сучасних машин при обриві ременя ГРМ гне клапана і потрібно не дешевий ремонт. Так що, стежте за його візуальним станом і заздалегідь міняйте.
Зазвичай автовиробники рекомендують разом з заміною зубчастого ременя одночасно міняти ролики, натяжні механізми і навіть помпу (водяний насос). Трудомісткість і вартість виконання таких робіт окремо досить висока, до того ж знос деталей часто просто не видно. Тому розумніше поміняти все відразу, до того ж виробники випускають спеціальні комплекти: ремінь ГРМ + ролики.
| |
Категория: Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО. | Добавил: Avto-bus (28.05.2016) | |
Просмотров: 2614 | |
Всего комментариев: 0 | |