Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Двигатель. Система смазки. Поршневая. ТО, ремонт и причины поломок.

Прогрівати чи не прогрівати автомобільний двигун?
прогрев двигателяНа догоду екології
 
Виробники в своїх рекомендаціях враховують екологічні вимоги : в Європі , наприклад , поліцейські можуть зробити зауваження водієві , що довгий час не відключає двигун на парковці.
 
Палити паливо вхолосту дійсно ні до чого. З іншого боку , в сильний мороз масло в картері стає густішим , потрібен якийсь час , щоб насос розігнав його по всіх парах тертя. До того ж у самих парах деталі починають нагріватися і розширюватися. Якщо цей процес буде відбуватися занадто швидко ( що характерно для роботи холодного двигуна при високому навантаженні ) , може відбутися і заклинювання силового агрегату , оскільки деталі виконані з різних матеріалів і відповідно мають різні коефіцієнти розширення.
 
Краще все-таки почекати пару хвилин і лише потім рушати , деякий час не дозволяючи двигуну працювати на високих оборотах. Тим більше цей час можна витратити з користю , перевіривши чистоту номерних знаків , світлотехніки , очистивши скла від снігу та льоду.
 
І не тільки двигун!
 
Проте, мало хто знає , що прогрівати в автомобілі необхідно не тільки ДВЗ. Масло густіє і в диференціалах , в АКПП це теж варто враховувати. Фахівці техцентров рекомендують власникам машин з автоматичною трансмісією після прогріву двигуна перевести селектор в положення Drive і хвилину-другу залишатися на місці , задіявши гальмо стоянки.
 
Не забудемо і про амортизатори : найчастіше в конструкції використовують газомасляної , які також вимагають прогріву . Холодне масло не дозволить цьому вузлу працювати коректно , стало бути , активна їзда по нерівній дорозі не тільки скорочує ресурс амортизатора , а й елементарно небезпечна. Загусле на морозі масло в амортизаторах впливає на їх характеристики , знижуючи ефективність роботи вузла в цілому. Пам'ятайте: заявленим виробником характеристикам повною мірою відповідає лише теплий амортизатор !
 
прогрев автомобиля
 
Щоб швидше прогріти салон , не поспішайте включати обігрівач відразу після запуску двигуна. Поки антифриз холодний , толку все одно не буде. Лише коли стрілка покажчика температури рушить з крайньої позначки , можна запускати вентилятор . При цьому салон прогріється швидше , якщо використовувати режим рециркуляції , який передбачений практично в будь-якому сучасному автомобілі . Можливо , підвищена вологість повітря спровокує запотівання вікон - увімкніть кондиціонер , в конструкцію якого входить і осушувач.
 
Підводячи підсумок , можна вивести близький до ідеального алгоритм дії : прогріваємо двигун протягом декількох хвилин разом з АКП (якщо така є) , після чого вирушаємо в дорогу , намагаючись не допускати обертання коленвала з частотою більше 2000 об / хв і уникати швидкої їзди по нерівній дорозі. Як правило , за 10-15 хв антифриз і масла нагріються до робочих температур , в салоні стане тепло - тоді можна буде забути і про перерахованих обмеженнях.
 
Придбати запчастини до бусів в інтернет-магазині www.zapchastin.net
Категория: Двигатель. Система смазки. Поршневая. ТО, ремонт и причины поломок. | Добавил: Avto-bus (19.03.2014)
Просмотров: 3418 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 0
avatar