Главная » Статьи » Тормозная система |
При експлуатації автомобіля необхідно звертати увагу на ефективність роботи гальм. Як правило, погіршення роботи гальм визначає ступінь жорсткості натискання на гальмівну педаль. М'яке натискання і зменшення ефективності гальм свідчать про наявність повітря в гальмівній системі. Для того, щоб прокачати гальма, Вам необхідний другий чоловік, який буде натискати педаль гальма. Ви ж будете виступати в ролі механіка. Гальма слід прокачувати в такому порядку: заднє праве колесо, заднє ліве, переднє праве, переднє ліве колесо. Перед початком прокачування потрібно очистити штуцера гальмівних циліндрів від бруду і зняти гумові ковпачки. Не забудьте долити в бачок головного гальмівного циліндра гальмівну рідину. Далі слід одягнути на голівку штуцера гумовий шланг, відкрутити на один оборот сам щтуцер. У цей момент скажіть напарникові, щоб той натиснув на педаль гальма - гальмівна рідина виллється в баночку разом з повітрям. Далі потрібно закрутити штуцер до упору і сказати напарникові, що можна відпустити педаль. У той момент, коли педаль повернеться на своє місце, злита гальмівна рідина буде замінена свіжою - без повітря - з бачка головного гальмівного циліндра. Іноді потрібно зробити кілька прокачування на кожне колесо, дивлячись за тим, щоб бачок не залишився порожнім. Ознакою того, що в гілці гальмівної системи відсутня повітря, служить відсутність повітря в гальмівній рідині, яка зливається. Це, наприклад, можна спостерігати в скляній баночці, в яку опущено другий кінець шланга. Після завершення прокачування гальм слід витерти штуцер і одягнути гумовий ковпачок.
| |
Категория: Тормозная система | Добавил: Avto-bus (13.06.2016) | |
Просмотров: 1250 | |
Всего комментариев: 0 | |