Главная » Статьи » Тормозная система |
Спіральний головний гальмівний циліндр
Спіральний головний гальмівний циліндр (поршень головного гальмівного циліндра на технічному жаргоні) є останнім поколінням головних гальмівних циліндрів. Його головною особливістю є наявність ущільнення, що кріпиться до корпусу насоса замість поршня . Спіральні канавки на внутрішній поверхні корпусу головного гальмівного циліндра сприяють потоку гальмівної рідини і повітря під час руху на зовні.
Основними перевагами спірального головного гальмівного циліндра в порівнянні з традиційним є: • Компактний дизайн - підійде для невеликих просторів • Зниження ваги - до 20% • Менша кількість компонентів: майже вдвічі менше, ніж у традиційного головного гальмівного циліндра • Низький об'єм поглинання - пружні деформації мінімізовані за рахунок меншого ущільнення • Наявність кільця ущільнювача всередині корпусу забезпечує кращий опір домішкам та зносу, і збільшений термін служби. Гальмівні циліндри до Fiat Ducato (Дукато), Scudo (Скудо), Doblo (Добло); Citroen Jumper (Джампер), Jumpy (Джампі), Berlingo (Берлінго); Peugeot Boxer (Боксер), Expert (Експерт), Partner (Партнер); Renault Master (Мастер), Trafic (Трафік), Kangoo (Канго), Dacia Logan, Sandero ; Opel Movano (Мовано), Vivaro (Віваро); Mercedes Vito , Sprinter/VW LT , VW T4 , VW T5 , Volkswagen Caddy ви можете придбати на складі запчастин "Автолом" www.zapchastin.net .
| |
Категория: Тормозная система | Добавил: Avto-bus (06.05.2013) | |
Просмотров: 3017 | |
Всего комментариев: 0 | |