Главная » Статьи » Полезные советы и рекомендации водителям |
Водій повинен бути впевнений в справності керованого ним транспортного засобу. Для того, щоб виключити несподіване виникнення несправностей, необхідно регулярно проводити контроль технічного стану автомобіля. Особливу увагу в цьому питанні слід приділяти його ходової частини. Підвіска машини є найбільш вразливою її складової. Саме на ній відображаються всі спіймані нами ями і вибоїни, її ж елементи страждають через неправильну балансування коліс. Тому кожен раз перед настанням літнього або зимового сезонів водій повинен зробити повний контроль стану ходової частини автомобіля. Просунуті водії можуть провести перевірку самостійно. Для цього потрібно мати мінімальні знання про будову транспортного засобу, а також мати можливість загнати його на яму або підняти на підйомнику. Тим, хто в своїх здібностях не впевнений, краще скористатися допомогою професіоналів, відправившись на станцію технічного обслуговування. Як правило, контроль стану підвіски включає в себе огляд всіх її елементів на наявність видимих ознак вироблення. Увагу приділяють рульовим тягам,
сайлентблокам
і амортизаторам.
Виявлення люфту в з'єднаннях служить свідоцтвом вироблення, тобто зносу деталі. На несправність амортизаторів вкажуть сліди видавлюваної ними мастила, помітні на поверхні. Також варто звернути увагу на стан пильників. Ці елементи, виготовлені з гофрованого гуми, захищають деталі, що труться від бруду, що летить з дороги. Порушення їх герметичності говорить про необхідність заміни пильника. Захист подібного роду встановлюється на ШРУС , амортизатори, рульові тяги. Не полінуйтеся підняти автомобіль на домкрат і перевірити, чи є люфт в передніх колесах. Якщо диск легко гойдається від низу до верху, значить, настав час змінювати ступичний підшипник. Вільне теліпання колеса по горизонталі служить свідоцтвом зносу рульових накінечників.
Після їх заміни потрібно в обов'язковому порядку пройти регулювання розвалу-сходження коліс. Варто відзначити, що деталі ходової частини рідко виходять з ладу без попередження. Незадовго до виходу зі строю починають видавати сторонні звуки, зазвичай клацання, що супроводжуються глухими ударами, або ж посилюється в момент розгону гул. При виявленні чогось подібного варто задуматися про необхідність відвідування автосервісу при першій можливості. Чим раніше це буде зроблено, тим краще. | |
Категория: Полезные советы и рекомендации водителям | Добавил: Avto-bus (09.06.2016) | |
Просмотров: 1889 | |
Всего комментариев: 0 | |