Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Трансмиссия и привод

Заміна пильника ШРKШ на передньопривідних автомобілях
пильник кулака   Пізно пити "Боржомі", якщо нирки "сіли" ... Те ж саме відноситься і до шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРKШ) передньопривідних автомобілів: вчасно не замінивши потріскані захисні чохли, які не заклавши свіжого мастила - пиши пропало. Найменше потрапляння води і пилу виведе ШРКШ з ладу за яку-небудь сотню кілометрів пробігу.

Щоб цього не сталося, потрібно регулярно уважно оглядати захисні гумові чохли (які в простолюді називають пильники шруса) - чи немає в них тріщин, а також можливих пошкоджень. І не слід чекати, поки в чохлі з'явиться наскрізний отвір. Тоді ви вже не обійдетеся якоюсь сотнею , доведеться розщедрюватися на кругленьку суму для купівлі нових шарнірів.

Операція по заміні захисних чохлів занадто багато часу не займе. Для цього знадобляться - яма, естакада або підйомник, молоток, накидні ключі або головки S = 17 і S = 30 мм, слюсарні лещата, лом, викрутка, вибивач з накінечником з м'якого металу (мідь, латунь, бронза), пасатижі і домкрат (якщо роботи проводяться на ямі). З витратних матеріалів, крім комплекту пильників шруса, знадобляться нові хомути, мастило типу ШРБ або ШРУС-4.

 

Операції проводимо в такій послідовності:

- Встановлюємо автомобіль на яму, естакаду або підйомник і зливаємо масло з коробки передач. При цьому не обов'язково зливати повністю - достатньо 1,5-2 літри. Також деякі авто майстри пропускають дану операцію, і міняють ШРKШ і його пильник без зливу масла з КПП;

- Вивішуємо і відкручуємо те переднє колесо, з боку якого знімається привід;

- Знімаємо за допомогою плоскої викрутки захисний пластмасовий ковпачок з маточини і розкернюють гайку маточини;

- Попросіть помічника натиснути на педаль гальма, або натисніть її самі, зафіксувавши підходящим по довжині упором, щоб утримати маточину від провертання. За допомогою накидного ключа або головки відкручуємо гайку маточини;

- Накидним ключем або головкою відвертаємо два болти кріплення шарової опори до поворотного кулака;

- Щоб подолати опір стопорного кільця на шліцевому кінці внутрішнього ШРКШ і висмикнути привід з отвору в КПП, краще використовувати ломик або довгу монтажну лопатку. Зачепившись кінцем ломика за корпус ШРКШ, впираємося в зливну пробку КПП і діємо ломиком як двуплечим важелем, прикладаючи зусилля убік по ходу автомобіля;

- Відтягнувши поперечний важіль передньої підвіски вниз, відводимо поворотний кулак разом з амортизаторною стійкою назовні і витягуємо шліцевий кінець спочатку внутрішнього ШРКШ з КПП, а потім і зовнішнього ШРКШ з маточини колеса. Якщо зусилля руки не вистачає, щоб висмикнути зовнішній ШРКШ з маточини, можна скористатися вибивачем з накінечником з м'якого металу, вдаривши через неї молотком зовні по шліцевому кінцю.

комплект кулака шруса, комплект шарніра   Демонтаж приводу з автомобіля на цьому можна вважати закінченим. Тепер переходимо до слюсарних лещат, у які затискаємо знятий привід. Далі діємо наступним чином:

- За допомогою плоскої викрутки видаляємо з захисного чохла обидва хомута;

- Зсунувши трохи захисний чохол (пильник ШРКШ), отримуємо доступ до внутрішньої обойми шарніра. Упершись в неї вибивачем з накінечником з м'якого металу, наносимо різкі удари молотком і збиваємо обойму в зборі зі ШРКШ з валу приводу;

- За допомогою плоскої викрутки знімаємо з валу захисний чохол, промиваємо сам вал і шарнір рівних кутових швидкостей в бензині до повного видалення старого мастила. Після цього уважно оглядаємо деталі ШРКШ і стопорні кільця на валу на предмет зносу, якщо вони не вселяють довіри деталі краще відразу замінити;

- Орудуючи по колу знову ж плоскою викруткою, одягаємо на вал новий "пильник";

- Промитий і обстежений ШРКШ надягаємо внутрішньою обоймою на вал до упору в стопорне кільце;

- Щоб подолати опір цього кільця на стиск, знову знадобиться вибивач з накінечником з м'якого металу, тільки зусилля докладаємо до шліцьової частини ШРКШ;

- Всередину ШРКШ і в захисний чохол закладаємо свіже мастило, надягаємо чохол на корпус за допомогою плоскої викрутки і фіксуємо його двома хомутиками. Ті ж самі операції повторюємо з іншим шарніром рівних кутових швидкостей, після чого можна встановлювати зібраний привід на автомобіль в зворотній послідовності. Гайку маточини краще поміняти на нову, а затягувати її слід із зусиллям не менше 23-25 ​​кгс м.



У нашому магазині Ви можете придбати шруси (кулаки, шарніри), півосі, тришипи і пильовики до автомобілів Fiat Ducato, Scudo, Doblo, Citroen Jumper, Jumpy, Berlingo, Peugeot Boxer, Expert, Partner, Renault Master, Trafic, Kangoo, Dacia Logan , Sandero, Opel Movano, Vivaro, Mercedes Vito, Sprinter, VW LT, VW T4, VW T5, Volkswagen Caddy.
  Доставка по Україні зі складу в м.Рівне. www.zapchastin.net  

 

Категория: Трансмиссия и привод | Добавил: Avto-bus (22.06.2013)
Просмотров: 8508
Всего комментариев: 0
avatar