Главная » Статьи » Трансмиссия и привод |
Пізно пити "Боржомі", якщо нирки "сіли" ... Те ж саме відноситься і до шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРKШ) передньопривідних автомобілів: вчасно не замінивши потріскані захисні чохли, які не заклавши свіжого мастила - пиши пропало. Найменше потрапляння води і пилу виведе ШРКШ з ладу за яку-небудь сотню кілометрів пробігу.
Щоб цього не сталося, потрібно регулярно уважно оглядати захисні гумові чохли (які в простолюді називають пильники шруса) - чи немає в них тріщин, а також можливих пошкоджень. І не слід чекати, поки в чохлі з'явиться наскрізний отвір. Тоді ви вже не обійдетеся якоюсь сотнею , доведеться розщедрюватися на кругленьку суму для купівлі нових шарнірів. Операція по заміні захисних чохлів занадто багато часу не займе. Для цього знадобляться - яма, естакада або підйомник, молоток, накидні ключі або головки S = 17 і S = 30 мм, слюсарні лещата, лом, викрутка, вибивач з накінечником з м'якого металу (мідь, латунь, бронза), пасатижі і домкрат (якщо роботи проводяться на ямі). З витратних матеріалів, крім комплекту пильників шруса, знадобляться нові хомути, мастило типу ШРБ або ШРУС-4.
Операції проводимо в такій послідовності: Демонтаж приводу з автомобіля на цьому можна вважати закінченим. Тепер переходимо до слюсарних лещат, у які затискаємо знятий привід. Далі діємо наступним чином:
| |
Категория: Трансмиссия и привод | Добавил: Avto-bus (22.06.2013) | |
Просмотров: 8508 |
Всего комментариев: 0 | |