Главная » Статьи » Трансмиссия и привод |
Шарніри рівних кутових швидкостей (ШРКШ)
Шарнір рівних кутових швидкостей це механічне з'єднання, при якому швидкість обертання вихідного валу дорівнює швидкості обертання вхідного валу, не залежно від кута вигину шарніра.
У більшості випадків внутрішній шарнір - плунжерний, і компенсуючи, таким чином довжину, привідний вал може повторювати рухи підвіски колеса. На приводних осях з керованими колесами зовнішній шарнір повинен ефективно передавати зусилля при великих кутах вигину (до 52 °). На задньопривідних автомобілях робочий кут шарніра істотно менше. Ремкомплекти ШРКШ Ремкомплекти ШРКШ SPIDAN і LÖBRO містять всі необхідні запчастини для кваліфікованого ремонту: шарнір, пильовик, стопорні кільця, хомути, гвинти, гайки, шайби і т.д. Лінійка приводних валів GKN для вторинного ринку Фіксований шарнір AC Шарнір AC застосовується в легкових автомобілях. Забезпечуючи максимальний кут вигину до 47 ° для повторення рухів підвіски колеса, цей шарнір є найбільш популярним вибором для зовнішнього шарніра приводного валу. Фіксований шарнір UF Володіючи таким же терміном служби і характеристиками міцності як і шарнір, фіксований шарнір забезпечує кут вигину до 50, забезпечуючи додатковий вільний простір геометрії співвідношення кутів повороту керованих коліс, і значно скорочуючи радіус повороту. Фіксований шарнір SIO Внутрішній шарнір SIO базується на принципі «перехресного розташування канавок». Це дозволило зробити високоефективний шарнір, що займає значно менший простір. Поєднання з шліцевим валом і кульковою втулкою дає чудовий кут вигину і компенсацію довжини - якраз те, що потрібно сучасним позашляховикам.
Шарнір SX контррейк
Шарніри з SX стиками відрізняються характерним S-подібним профілем доріжки та кульовими доріжками, що проходять, - звідси і назва "Контррейк". Ця інноваційна конструкція дозволяє зменшити внутрішнє тертя, тепло і розміри, а також збільшити трансмісійний крутний момент і максимальний кут відхилення (до 52 °). Шарнір Трипоїд GI Шарнір Трипоїд використовується в якості внутрішнього шарніра приводного валу в більшості автомобілів. Кут вигину даного шарніра досягає 23 °, а компенсація довжини 50 мм. Даний шарнір ідеальний для середнього діапазону кута вигину, а його низький опір тертю забезпечує гарні вібро-шумові характеристики. Шарнір Трипоїд AAR На додаток до властивостей шарніра – низькому опору тертю і осьовому зусиллю, що дає більш високі вібро-шумові характеристики, тут додається і більш високий кут вигину в 26 ° і компенсація довжини в 50 мм. Плунжерний шарнір VL Плунжерний шарнір це популярний вибір для внутрішнього приводного валу для задньопривідних автомобілів. Маючи максимальний кут вигину в 22 ° і компенсацію довжини в 50 мм, він ідеально підходить для роботи при великих кутах вигину з низькими осьовими навантаженнями. Шарнір також доступний в дисковому або моноблоковому виконанні. Плунжерний шарнір (DO) Плунжерний шарнір аналогічний шарніру. Він компенсує зміну довжини на 50 мм і доступний в двох виконаннях: з кутом вигину в 26 ° і 31 ° відповідно. Цей шарнір також застосуємо для роботи при великих кутах вигину з низькою осьовою вібрацією.
Доставка по Україні зі складу в м.Рівне. www.zapchastin.net | |
Категория: Трансмиссия и привод | Добавил: Avto-bus (18.09.2013) | |
Просмотров: 5764 |
Всего комментариев: 0 | |