Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Трансмиссия и привод

Шарніри рівних кутових швидкостей (ШРКШ)
ШРКШ шарнір рівних кутових швидкостей. ШРУСШарнір рівних кутових швидкостей це механічне з'єднання, при якому швидкість обертання вихідного валу дорівнює швидкості обертання вхідного валу, не залежно від кута вигину шарніра.
У більшості випадків внутрішній шарнір - плунжерний, і компенсуючи, таким чином довжину, привідний вал може повторювати рухи підвіски колеса. На приводних осях з керованими колесами зовнішній шарнір повинен ефективно передавати зусилля при великих кутах вигину (до 52 °). На задньопривідних автомобілях робочий кут шарніра істотно менше.

Ремкомплекти ШРКШ

Ремкомплекти ШРКШ SPIDAN і LÖBRO містять всі необхідні запчастини для кваліфікованого ремонту: шарнір, пильовик, стопорні кільця, хомути, гвинти, гайки, шайби і т.д.

Лінійка приводних валів GKN для вторинного ринку
 
Фіксований шарнір AC
 
шрус, поворотный кулак, шркш

Шарнір AC застосовується в легкових автомобілях. Забезпечуючи максимальний кут вигину до 47 ° для повторення рухів підвіски колеса, цей шарнір є найбільш популярним вибором для зовнішнього шарніра приводного валу.

Фіксований шарнір UF
 
шрус, шркш
 

Володіючи таким же терміном служби і характеристиками міцності як і шарнір, фіксований шарнір забезпечує кут вигину до 50, забезпечуючи додатковий вільний простір геометрії співвідношення кутів повороту керованих коліс, і значно скорочуючи радіус повороту.
 

Фіксований шарнір SIO
 
полуось, піввісь
 
 Внутрішній шарнір SIO базується на принципі «перехресного розташування канавок». Це дозволило зробити високоефективний шарнір, що займає значно менший простір. Поєднання з шліцевим валом і кульковою втулкою дає чудовий кут вигину і компенсацію довжини - якраз те, що потрібно сучасним позашляховикам.
 
 
Шарнір SX контррейк
 
шарнір, шркш, шрус

Шарніри з SX стиками відрізняються характерним S-подібним профілем доріжки та кульовими доріжками, що проходять, - звідси і назва "Контррейк".
Ця інноваційна конструкція дозволяє зменшити внутрішнє тертя, тепло і розміри, а також збільшити трансмісійний крутний момент і максимальний кут відхилення (до 52 °).
 
 

Шарнір Трипоїд GI
 
шарнір, піввісь, тришип
 

Шарнір Трипоїд використовується в якості внутрішнього шарніра приводного валу в більшості автомобілів. Кут вигину даного шарніра досягає 23 °, а компенсація довжини 50 мм. Даний шарнір ідеальний для середнього діапазону кута вигину, а його низький опір тертю забезпечує гарні вібро-шумові характеристики.
 

Шарнір Трипоїд AAR
 
шарнір, піввісь
 

На додаток до властивостей шарніра – низькому опору тертю і осьовому зусиллю, що дає більш високі вібро-шумові характеристики, тут додається і більш високий кут вигину в 26 ° і компенсація довжини в 50 мм.
 

Плунжерний шарнір VL
 
 
шрус, шркш, шарнір
 

Плунжерний шарнір це популярний вибір для внутрішнього приводного валу для задньопривідних автомобілів. Маючи максимальний кут вигину в 22 ° і компенсацію довжини в 50 мм, він ідеально підходить для роботи при великих кутах вигину з низькими осьовими навантаженнями. Шарнір також доступний в дисковому або моноблоковому виконанні.
 

Плунжерний шарнір (DO)
 
внутрішній кулак, шркш, шрус
 
Плунжерний шарнір аналогічний шарніру. Він компенсує зміну довжини на 50 мм і доступний в двох виконаннях: з кутом вигину в 26 ° і 31 ° відповідно. Цей шарнір також застосуємо для роботи при великих кутах вигину з низькою осьовою вібрацією.

Доставка по Україні зі складу в м.Рівне. www.zapchastin.net
Категория: Трансмиссия и привод | Добавил: Avto-bus (18.09.2013)
Просмотров: 5764
Всего комментариев: 0
avatar