Главная » Статьи » Полезные советы и рекомендации водителям |
Система вприску дизельного палива в легкових автомобілях або комерційному транспорті працює з дуже високими величинами тиску: 2000 бар і більш зовсім не є рідкістю. Тому насос високого тиску, регулюючі клапани і форсунки відчувають відповідні навантаження. Оскільки смазка цих компонентів здійснюється виключно через паливо, ці деталі дуже чутливо реагують на будь-яке, навіть дуже мале забруднення дизельного палива: крихітні частинки сторонніх домішок, так само як і мінімальна кількість води в паливі, можуть привести до руйнування цих тендітних деталей. Якщо в паливі присутні сторонні домішки, то вони сприяють засміченню сопел форсунок, що призводить до порушення малюнка розпилення (тобто розсіювання палива), а тим самим і процесу сумішоутворення. Тому особливо високі вимоги пред'являються безпосередньо до паливних фільтрів дизельних двигунів. Нерідко трапляється так, що після заміни фільтра двигун не заводиться або глохне через деякий час. У майстерні підозрюють, що цей дефект виник з вини нового фільтра, тому фільтр демонтується і виробникові направляється рекламація. У більшості випадків експерти технічної лабораторії MAHLE після ряду випробувань встановлюють, що корпус абсолютно герметичний, що фільтруюча здатність і перепад тиску на фільтруючому матеріалі в точності відповідають номінальним значенням, відхилень від жорстких вимог, що пред'являються до виробництва фільтрів, немає. Іншими словами, фільтр в бездоганному стані. Але що є тоді причиною виниклої проблеми? - В якомусь місці утворилася нещільність, через яку паливний насос замість дизельного палива засмоктав повітря. Але де саме? Частою причиною появи побічного повітря, якого побоюються всі автолюбителі, є дефект паливного трубопроводу. Найбільшою мірою до руйнувань такого роду схильні гумові шланги. Високі температури моторного відсіку і постійна вібрація призводять до зносу паливопровідних шлангів. Слід також найретельнішим чином контролювати паливні трубопроводи на форсунках і зворотні паливні трубопроводи до баку. Паливні трубопроводи повинні бути прокладені в автомобілі і двигуні таким чином, щоб виключити можливість їх стирання при вібраціях, а також пошкодження гарячими, рухаючими деталями. Тому при заміні фільтра необхідно в обов'язковому порядку перевіряти кріплення і захисні щитки. Ущільнення: найголовніше Для того щоб ущільнення дійсно були щільними, слід звернути увагу на декілька нюансів. На кришках корпусу паливних фільтрів слід завжди встановлювати нові кільця ущільнювачів. У деяких фільтрах паливних трубопроводів клапан попереднього підігріву ущільнюється кільцем круглого перетину, яке при заміні паливного фільтра також слід замінити новим. При монтажі звертати увагу на те, щоб кільце ущільнювача круглого перетину не ушкодилося. Тому при монтажі ущільнювального кільця ніколи не використовувати робочий інструмент з гострими краями (наприклад, викрутки). Гострі кромки корпусу, кришки або кромки клапана попереднього нагріву також можуть надрізати і пошкодити кільце ущільнювача. Ще однією небезпекою є перекручування ущільнювального кільця при монтажі клапана попереднього нагрівання або кришки корпусу. Щоб уникнути цього перед монтажем кільце ущільнювача круглого перетину необхідно змастити чистим дизельним паливом. Згідно із загальним правилом, для змащення ущільнень слід використовувати таку речовину, герметиком для якого вони є, тому що матеріал ущільнень має стійкість проти цієї речовини і не піддається руйнуванню при контакті з ним. (Тобто в фільтрах дизельного палива на ущільнення слід нанести дизельне паливо, на ущільнення масляних фільтрів - чисте моторне масло.) У різьбових кришках паливних фільтрів слід також звертати увагу на правильне розташування ущільнювального кільця: воно повинно повністю перебувати в призначеному для нього отворі. | |
Категория: Полезные советы и рекомендации водителям | Добавил: Avto-bus (08.06.2016) | |
Просмотров: 2370 | |
Всего комментариев: 0 | |