Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Полезные советы и рекомендации водителям

Сайлентблок - що це, і для чого він потрібен

сайлентблоки для Renault Master ( Рено Мастер ) , Opel Movano ( Опель Мовано ) Підвіска є тією частиною автомобіля, ремонт якої припадає виробляти найчастіше, так як ходова частина відчуває велике навантаження і її деталі схильні до зносу. Основним вузлом підвіски, без якого автомобіль не може існувати, є сайлентблок. Що ж він собою являє?

Сайлентблоки і втулки важелів і балок, пильники шруса і рульової рейки, подушки двигуна і кпп, опорні подушки амортизатора, втулки стабілізатора, відбійники та інші запчастини для Fiat Scudo (Фіат Скудо), Peugeot Expert (Пежо Експерт), Citroen Jumpy (Сітроен Джампі) .

 Сайлентблок має досить нехитру конструкцію. Він складається з двох металевих втулок, між якими розташовується гумове пристосування для пом'якшення ударів. Сайлентблок з'єднує інші деталі ходової частини автомобіля і гасить їх коливання, завдяки чому пом'якшуються удари, що припадають на кузов машини.

 Сайлентблоки використовуються для кріплення таких автозапчастин, як стабілізатори поперечної стійкості, важелі, реактивна тяга, амортизатори та ін. Сайлентблоки потребують регулярного контролю, так як в разі пошкодження вони перестануть виконувати свою основну функцію і іншим деталям автомобіля доведеться брати на себе все навантаження.

 Новий і якісний сайлентблок може прослужити близько 100 тисяч кілометрів пробігу, але, у зв'язку з поганим дорожнім покриттям і неакуратної їздою, він виходить з ладу набагато раніше. Щоб переконатися, що дана деталь знаходиться в справному стані, потрібно зробити звичайний огляд. Якщо шарнір не має розшарувань гуми, тріщин на ній або інших деформацій, величина люфту в сайлентблоки в межах норми, тоді все в порядку.

 Якщо виникає необхідність замінити сайлентблок, то краще не братися за цю справу самому, коли немає певного досвіду. Нехай майстри займуться цим непростим заняттям, особливо, якщо заміна сайлентблока буде проводитися в коробці передач або вузлах кріплення двигуна. Ну і не варто відтягувати початок ремонту, інакше і інші деталі швидко прийдуть в непридатність, а автомобіль стане погано керованим.

Категория: Полезные советы и рекомендации водителям | Добавил: Avto-bus (09.06.2016)
Просмотров: 1111 | Теги: від, пильовики шруса і рульової рейки, втулки стабілізатора, опорні подушки амортизатора, Сайлентблоки і втулки важелів і бал, подушки двигуна і кпп
Всего комментариев: 0
avatar