Главная » Статьи » Полезные советы и рекомендации водителям |
Підвіска є тією частиною автомобіля, ремонт якої припадає виробляти найчастіше, так як ходова частина відчуває велике навантаження і її деталі схильні до зносу. Основним вузлом підвіски, без якого автомобіль не може існувати, є сайлентблок. Що ж він собою являє? Сайлентблок має досить нехитру конструкцію. Він складається з двох металевих втулок, між якими розташовується гумове пристосування для пом'якшення ударів. Сайлентблок з'єднує інші деталі ходової частини автомобіля і гасить їх коливання, завдяки чому пом'якшуються удари, що припадають на кузов машини. Сайлентблоки використовуються для кріплення таких автозапчастин, як стабілізатори поперечної стійкості, важелі, реактивна тяга, амортизатори та ін. Сайлентблоки потребують регулярного контролю, так як в разі пошкодження вони перестануть виконувати свою основну функцію і іншим деталям автомобіля доведеться брати на себе все навантаження. Новий і якісний сайлентблок може прослужити близько 100 тисяч кілометрів пробігу, але, у зв'язку з поганим дорожнім покриттям і неакуратної їздою, він виходить з ладу набагато раніше. Щоб переконатися, що дана деталь знаходиться в справному стані, потрібно зробити звичайний огляд. Якщо шарнір не має розшарувань гуми, тріщин на ній або інших деформацій, величина люфту в сайлентблоки в межах норми, тоді все в порядку. Якщо виникає необхідність замінити сайлентблок, то краще не братися за цю справу самому, коли немає певного досвіду. Нехай майстри займуться цим непростим заняттям, особливо, якщо заміна сайлентблока буде проводитися в коробці передач або вузлах кріплення двигуна. Ну і не варто відтягувати початок ремонту, інакше і інші деталі швидко прийдуть в непридатність, а автомобіль стане погано керованим. | |
Категория: Полезные советы и рекомендации водителям | Добавил: Avto-bus (09.06.2016) | |
Просмотров: 1111 | |
Всего комментариев: 0 | |