Главная » Статьи » Охладжение |
У більшості випадків відмова водяного насоса відбувається не через низьку якість самого насоса, а з інших причин. Найлегше сказати, що в усьому винний насос. Але для того, щоб знайти справжню причину поломки, потрібен хороший фахівець в даній області. Він повинен проаналізувати ситуацію і вжити необхідних коригуючих заходів. В іншому випадку невиключено, що насос, який встановлять замість несправного, точно так же вийде з ладу. Найбільш частою причиною передчасної відмови водяних насосів є пошкодження торцевого ущільнення в ході установки насоса.
Чому водяні насоси виходять з ладу?
Перш ніж змінювати водяний насос в автомобілі, слід з'ясувати, чому він зламався. В середньому за чотири роки або за 100 000 кілометрів пробігу водяний насос перекачує 1,7 мільйона літрів охолоджуючої рідини. Якщо водяний насос вийшов з ладу набагато раніше зазначеного терміну і його замінили, шляхом відмови від встановлення причини поломки, швидше за все, новий насос зламається ще швидше. Потрібно розібратися, що сталося, знайти головну причину поломки і виконати коригувальні дії.
Найбільш часті пошкодження водяного насоса: причини і способи усунення
Охолоджуюча рідина має особливе значення для внутрішнього торцевого ущільнення насоса. Щоб уникнути перегріву і пошкодження обертових поверхонь ущільнювачів насоса, ущільнення повинно постійно змащуватись охолоджувальною рідиною. Робота без рідини, навіть протягом декількох секунд, може привести до руйнування ущільнення і витоку охолоджуючої рідини.
Як уникнути поломки: Забороняється перевіряти новий водяний насос, якщо не підключений трубопровід і в насос не залита рідина. Необхідно завжди провертати знову встановлений насос на кілька оборотів від руки після заправки системи, щоб невелика кількість охолоджуючої рідини пройшло через торцеве ущільнення перед пуском двигуна. Також, щоб перевірити здатність насоса обертатися, найкраще помістити водяний насос в резервуар з охолоджувальною рідиною.
У таких випадках водяний насос з більшою ймовірністю буде неправильно встановлений, або, що ще гірше, будуть пошкоджені деякі його чутливі компоненти, наприклад, ущільнення. Це в свою чергу може привести до витоку охолоджуючої рідини.
Як уникнути поломки: Старі прокладки і ущільнення слід замінити на нові. Використовуйте герметик тільки в тих випадках, коли це рекомендовано виробником. Якщо насос забезпечений прокладкою або ущільненням (кільце ущільнювача або інше), не можна використовувати ущільнювальну пасту, оскільки її додавання може призвести до відмови насоса. Герметик також слід застосовувати правильно. Нанесіть рівний шар герметика по краю і навколо каналів охолодження (настановних отворів) з боку робочого колеса насоса. Надлишок герметика не дозволить правильно встановити насос і потрапить в систему охолодження, забруднивши її. Різні герметики мають різний час застигання, тому не забудьте ознайомитися з інструкцією із застосування герметика.
Забруднена охолоджуюча рідина, несумісна охолоджуюча рідина або суміш рідин з різним хімічним складом можуть привести до передчасного виходу з ладу водяного насоса. Шкідливі забруднення часто зустрічаються в системах, технічне обслуговування яких не виконується належним чином. Забруднюючі речовини (абразивні частинки, моторне масло і ін.) дряпають внутрішнє торцеве ущільнення або погіршують його зносостійкість, тим самим створюючи шлях для протікання охолоджуючої рідини. Невідповідна охолоджуюча рідина не забезпечує необхідний рівень захисту від іржі і корозії, що призводить до руйнування окремих компонентів насоса.
Як уникнути поломки: Перед установкою нового водяного насоса повністю злийте рідину і промийте контур охолодження. Повністю замініть стару рідину на охолоджуючу рідину, рекомендовану виробником автомобіля. Система охолодження є значно складнішою, ніж вона була раніше, і включає в себе компоненти, виготовлені з різних матеріалів. Необхідність захисту цих компонентів від іржі і корозії є однією з основних причин, що стоять за зростанням числа охолоджуючих рідин, схвалених виробниками автомобілів.
Важливо пам'ятати про те, що водяний насос пов'язаний з системою ремінних приводів. Зношений або неправильно встановлений ремінь або натягувач може викликати зупинку насоса (аналогічно несправний або неналежним чином встановлений водяний насос може викликати передчасний вихід з ладу ремінного приводу).
Як уникнути поломки: Якщо міняти ремінний привід і водяний насос одночасно, використовуючи універсальний комплект, термін експлуатації ремінного приводу і водяного насоса будуть оптимальні і ризик їх передчасного виходу з ладу буде зведений до мінімуму. Ретельно дотримуйтесь інструкцій з установки, вказівками по натягу і моментам затягування, представленим виробником.
Для нового водяного насоса нормою є незначне просочування рідини через дренажний отвір, оскільки торцевому ущільненню потрібен якийсь час, щоб його характеристики герметизації виявилися повною мірою (період обкатки). У цьому випадку немає приводу для занепокоєння. Більш виражене просочування і сконденсуватись в дренажному отворі після завершення обкатки або великі потьоки охолоджуючої рідини навколо дренажного отвору не є нормою і свідчать про наближення поломки водяного насоса. | |
Категория: Охладжение | Добавил: Avto-bus (21.06.2016) | |
Просмотров: 2407 | |
Всего комментариев: 0 | |