Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Тормозная система

Несправність гальм

Незважаючи на поширену думку, що «гальма придумали боягузи», жарти з гальмівною системою, так само як і відсутність уваги до симптомів їх несправностей призводять до плачевних результатів. Щоб не бути захопленим зненацька раптовою відмовою гальм, необхідно в загальних рисах уявляти собі симптоми найбільш поширених проблем гальмівної системи, їх причини та можливі наслідки. Нагадуємо, що наведений нижче перелік типових несправностей та їх причин не є вичерпним. Кожна проблема гальмівної системи потребує кваліфікованої діагностики та ремонту, проведених в умовах автосервісу спеціально підготовленим персоналом.

Низький рівень гальмівної рідини

Може бути наслідком надмірного зносу гальмівних колодок, проте в багатьох випадках пов'язаний з витоком гальмівної рідини з системи і тому представляє серйозну небезпеку. Робочі гальмівні циліндри, супорти, гальмівні шланги і трубки, а також головний гальмівний циліндр повинні бути ретельно обстежені на наявність потьоків рідини. Деталь, що вийшла з ладу необхідно обов'язково замінити. Автомобіль не можна експлуатувати до повного усунення несправності.

Низька педаль гальма

З'являється при заклинюванні системи автоматичного регулювання барабанних гальм, що відповідає за розведення гальмівних колодок у міру їх зносу. При регулюванні системи вручну можна відновити нормальний хід педалі, але проблема з'явиться знову, у міру подальшого зносу колодок. Для повного усунення несправності необхідно почистити або замінити систему автоматичного регулювання.
Також може бути наслідком надмірного зносу гальмівних колодок або витоком гальмівної рідини.

Надто м'яка педаль гальма, низька ефективність гальмування

З'являється при появі повітря в гальмівній системі в результаті її розгерметизації або неповного прокачування, а також надходження повітря з експанзомата при низькому рівні гальмівної рідини.
Також може бути наслідком несправності головного гальмівного циліндра або заклинювання і перегріву робочого циліндра, що приводить до закипання в ньому рідини.

Великий хід педалі гальма

Можливими причинами можуть бути зношені гальмівні колодки, неправильно відрегульовані барабанні гальма та присутність повітря в системі. Симптом несе в собі потенційну небезпеку, тому що педаль може в будь-який момент провалитися в підлогу або в складній дорожній ситуації гальмування може бути недостатньо ефективним.

Педаль гальма провалюється в підлогу

Надзвичайно небезпечна ситуація, викликана зносом якого-небудь з гальмівних циліндрів або розгерметизацією гідросистеми.

Пульсація педалі гальма або вібрація машини при гальмуванні

Не плутати з пульсацією педалі, викликаної спрацьовуванням АБС при блокуванні будь-якого колеса. Симптом свідчить про сильне зношення і деформації гальмівного диска, тріщині або порушення паралельності робочих поверхонь. Усунути цю причину можливо заміною або розточенням зношеного диска.
Не забудьте перевірити знос і затягування підшипників маточин, а також наявність в них мастила. У багатьох випадках несправність цих підшипників призводять до пульсації педалі гальма.

Скрежучий звук

Звичайно є наслідком тертя зношеної до металу колодки по гальмівному диску. У більшості випадків, крім заміни колодок потрібно розточування робочої поверхні диска або його заміна.

Визг або свист при гальмуванні

Викликаний високочастотного вібрацією гальмівних колодок і супорта. . Усувається заміною або розточенням гальмівних дисків.
Може бути викликаний також застосування неякісних гальмівних колодок, тому що в багатьох випадках достатньо лише змінити колодки або очистити суппорт і нанести спеціальну! смазку. мастило.

Нерівномірність або низька ефективність гальмування

Може бути викликана попаданням мастила або гальмівної рідини на робочу поверхню колодки. Для усунення необхідно знайти і ліквідувати протікання, потім замінити гальмівні колодки.
Наявність глибоких подряпин на робочих поверхнях гальмівних дисків або барабанів також призводить до нерівномірності і зниження ефективності гальмування. У цьому випадку буде потрібно їх розточування або заміна.

Машину тягне в сторону при гальмуванні

Симптом свідчить про забруднення або замаслення будь-якої з гальмівних колодок, погано відрегульованих гальмах або виході з ладу будь-якого з робочих гальмівних циліндрів.
Також може бути викликане нерівномірним зносом передніх колодок або гальмівних дисків, або відмінністю фрикційних властивостей деталей гальмівної системи правого і лівого колеса.

Занадто жорстка педаль гальма

Виникнення подібного симптому свідчить про несправність підсилювача гальм. В автомобілях, обладнаних вакуумним підсилювачем, причина криється у витоку розрядження у впускному колекторі, несправності вакуумного шланга, самого підсилювача або його контрольного клапана.
Перевірити справність вакуумного підсилювача дуже просто. Перевірте герметичність всіх вакуумних з'єднань, що йдуть від впускного колектора. Запустіть двигун щоб створити розрідження в системі. Натисніть на гальмо. Жорстка педаль свідчить про несправність підсилювача або вакуумного шланга. Потім заглушіть двигун і почекайте 5 хвилин, не натискаючи на педаль гальма. Тепер спробуйте натиснути педаль. Якщо педаль стала жорсткою при першому ж натисканні, несправний контрольний клапан вакуумного підсилювача, що порушує герметичність системи.
Є ще один спосіб перевірки підсилювача. При заглушеному моторі декілька разів натисніть на педаль гальма, щоб випустити розрідження, що утворилося в системі. Педаль стане жорсткішою. Тепер, не відпускаючи педалі гальма, запустіть двигун. При справному підсилювачі педаль стане набагато легше і трохи опуститься вниз. Якщо цього не відбулося, а витік вакууму з впускного колектора і несправність шланга виключені, несправний підсилювач.
На автомобілях, обладнаних гідравлічним підсилювачем гальм, жорстка педаль гальма може бути наслідком зносу приводного ременя гідропідсилювача, низьким рівнем рідини в його системі (не плутати з гальмівної рідиною) або її витоку. У самих рідкісних випадках буває несправний сам гідропідсилювач.



Гальмівні колодки, диски , циліндри, троси та інші запчастини до таких моделей автобусів та мінівенів : Fiat Ducato (Дукато), Scudo (Скудо), Doblo (Добло); Citroen Jumper (Джампер), Jumpy (Джампі), Berlingo (Берлінго); Peugeot Boxer (Боксер), Expert (Експерт), Partner (Партнер); Renault Master (Мастер), Trafic (Трафік), Kangoo (Кенгу), Dacia Logan, Sandero ; Opel Movano (Мовано), Vivaro (Віваро); Mercedes Vito , Sprinter , VW LT , VW T4 , VW T5 , Volkswagen Caddy , а також до інших моделей марок Audi , Daewoo , Chevrolet , Fiat , Ford , Opel , Skoda , VW .

 
 
 
Категория: Тормозная система | Добавил: Avto-bus (09.02.2010)
Просмотров: 14400 | Комментарии: 2
Всего комментариев: 2
avatar
1
Правильні розяснення! Дякую!
avatar
2
Дорого дня ,підскажіть чим зумовлено стук при натиснені гальм,що це може бути?Дякую
avatar