Главная » Статьи » Двигатель. Система смазки. Поршневая. ТО, ремонт и причины поломок. |
Причини великої витрати мастила
Потрібно розуміти, що будь-який двигун, навіть зовсім новий витрачає мастило. Мастило у двигуні просто згорає в циліндрах, залишаючись на стінках, так як мастило, призначене для покриття внутрішньої поверхні циліндру плівкою щоб уникнути сухого тертя. І ця плівка згорає разом з паливною сумішшю. Досвід багатьох власників автомобілів показує, що навіть в досить зношені двигуни в більшості випадків краще долити мастило ніж робити капітальний ремонт. Мастило в двигуні може вигорати або витікати. Діагностувати справжню причину підвищеної витрати мастила досить складно, оскільки деякі визначаються тільки шляхом розбирання двигуна. В багатьох ситуаціях капітальний ремонт двигуна далеко не є кращим варіантом.
Витікання мастила
1. Прокладка клапанної кришки. Сліди підтікання мастила добре видно на зовнішніх бокових стінках двигуна. Як правило через цю прокладку багато мастила не може йти, але варто відновити герметичність системи.
2. Прокладка головки блоку циліндру. Ця прокладка може пошкоджуватись в різних місцях, в наслідок чого мастило може витікати назовні або ж витікати в систему охолодження, якщо пробита частина прокладки між циліндрами і отворами системи , двигун буде сухий ззовні , охолоджуюча рідина змінить колір, а мастило спіниться.
3. Сальники колінвалу та розподільчого валу. Підтікання мастила знизу двигуна та плями під автомобілем або на внутрішній поверхні захисту картера.
4. Прокладка піддону картера. Це підтікання можна побачити на підйомнику при знятому захисті піддону. Будь ласка, зверніть увагу під час наступної заміни мастила.
5. Прокладка під масляним фільтром. Проблема якості фільтра або його заміни. Просто замініть прокладку.
Вигорання мастила
Діагностувати вигорання мастила в двигуні досить легко. Згораючи, мастило дає сірий дим на вихлопі і по краю труби утворюється масляниста чорна кромка. Значно складніше встановити причину вигорання мастила і без розбирання однозначно її ніхто не назве.
Основні причини вигорання мастила
1. Залите мастило не підходить по параметрам для даного двигуна. Мастило занадто високої в’язкості буде утворювати на стінках циліндрів занадто товсту плівку. Варто заливати моторну оливу згідно допусків виробників автомобілів.
2. Зношені сальники клапанів. Діагностувати цю проблему можна лише опосередковано за показниками компресії, але однозначно все зрозумієте тільки після заміни . Витрата мастила може зменшитись в рази. Причини зношення сальників : перепад температур або неякісне мастило несумісне з гумою сальників.
3. Зношення поршневих (маслозйомних) кілець. Потрібно замінити кільця, але капремонт двигуна – дороге задоволення. Якщо двигун після довготривалого простою, можна спробувати зробити «розкоксовку» кілець.
4. Пошкодження або зношення внутрішніх поверхонь циліндрів (виработка) , а також інших внутрішніх деталей двигуна. Такі проблеми просто не вирішуються і зазвичай супроводжуються сторонніми звуками. Причини таких несправностей – попадання пилу та бруду в двигун, несвоєчасна заміна мастила та фільтрів, неякісна олива, застосування сторонніх присадок… Великий пробіг автомобіля не може викликати різке збільшення витрати, вона повинна збільшуватись поступово і повільно. Спробуйте перейти на більш в’язке мастило. Капремонт в даному випадку – лотерея.
5. Високий тиск картерних газів, або вихід з ладу турбіни. В таких випадках мастило потрапляє в циліндри через вприск палива з системи вентиляції картера.Високий тиск картерних газів характерний для зношених двигунів. Турбіну легко діагностувати і можливо замінити.
| |
Категория: Двигатель. Система смазки. Поршневая. ТО, ремонт и причины поломок. | Добавил: Avto-bus (19.12.2010) | |
Просмотров: 12359 | |
Всего комментариев: 0 | |