Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Сервис и техническое обслуживание

Заміна масляного фільтра, мастила самостійно

 Більшість автомобілістів воліє проводити заміну масла, масляного фільтра в спеціалізованому автосервісі, де професіонали справляються з поставленим завданням за досить короткий час. Однак, кожен водій, який володіє необхідними умовами, цілком може зробити заміну самостійно, таким чином економлячи деяку кількість коштів.


 Відразу потрібно зазначити, що заміна моторного масла - одна з найпростіших процедур, які слід проводити в ході регулярного технічного обслуговування автомобіля. Складнощі можуть виникнути хіба що з пошуком місця, де можна було б її зробити. Найзручніше міняти масло на ямі. Вирішивши міняти моторне масло самостійно, вам слід придбати мастило , масляний фільтр, а також тару, в яку буде злите старе масло. Вибираючи масло, слід купувати те, яке використовується в двигуні зараз. Існує думка про те, що в ході процедури необхідно проводити додаткову промивку мотора, проте насправді практичної користі від цього не буде.


 Після того, як автомобіль виявиться на ямі, відкрийте кришку заливної горловини моторного масла, забезпечивши таким чином доступ повітря в картер. Після цього ідіть під днище авто для того, щоб відкрутити зливний болт, через що звільниться отвір від якого буде витікати відпрацюване мастило. Зливати масло найкраще на охолодженому двигуні. З огляду на цю обставину, будьте обережні, тому що велика ймовірність обпектися.

 

Фільтри масляні, паливні, повітряні та салону та інші запчастини .

 

 Зазвичай повний злив масла виробляється близько чверті години. Спочатку виходить основна маса відпрацювання, після чого тоненькою цівкою продовжують стікати в ємність його залишки. Щоб заощадити час, поки що можна відкрутити старий масляний фільтр, щоб на його місце поставити новий. Відкручується він зазвичай вручну або за допомогою спеціального ключа. Досить часто він прикипає до місця свого кріплення, що створює деякі складності з його заміною. У таких випадках можна вдатися до насильницького методу і відкрутити його за допомогою саморобного важеля, в якості якого послужить звичайна викрутка. З її допомогою в корпусі фільтра робиться отвір, після чого він із зусиллям зсувається зі свого місця і віддаляється.


  Перед установкою нового масляного фільтра, його ущільнювальну гумку слід змастити маслом. Робиться це для того, щоб запобігти складності з його зняттям в момент чергової заміни. Як мастила можна використовувати відпрацьоване масло. Тонкого шару буде достатньо для створення «захисту».


  Після цього зливний отвір закривається, попутно змінюється кільце ущільнювача або шайба, яка запобігає мимовільному відкручування болта. Далі користуючись лійкою слід залити нове масло в двигун, при цьому стежачи за тим, щоб не перевищити максимально допустиму кількість. Скільки літрів мастила слід заливати в двигун, можна дізнатися з керівництва по експлуатації автомобіля. За допомогою щупа проконтролюйте рівень масла, після чого зробіть запуск двигуна.


  Зверніть увагу на те, що до включення запалювання рівень моторного масла буде дещо вищом за норму. У нормальний стан він прийде після того, як двигун якийсь час попрацює. Пояснюється це тим, що до цього моменту масляний фільтр залишається порожнім, наповнюючись лише під час роботи двигуна. У перші дні після заміни масла стежте за тим, щоб раптом не сталося витоку мастила, контролюючи її рівень. Якщо все в порядку, значить, з поставленим завданням вам вдалося впоратися на відмінно.

Категория: Сервис и техническое обслуживание | Добавил: Avto-bus (14.06.2016)
Просмотров: 1182 | Теги: Citroen Jumper (Сітроен Д, Peugeot Boxer (Пежо Боксер), паливні, повітряні та салону та інші запчаст, Фільтри масляні
Всего комментариев: 0
avatar