Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Подшипники и ступицы подвески

Підшипник ступиці. Поради по монтажу.

заміна підшипника ступиці (маточини) Пошкоджений підшипник легко діагностувати, так як він починає шуміти під час роботи. Згодом даний шум перетворюється в стукіт і, нарешті, підшипник повністю руйнується, а з ним пошкоджуються і інші елементи підвіски.

Підшипники маточин передніх і задніх, маточини, підшипники опорні передніх амортизаторів, підвісні підшипники та інші запчастини для Fiat Scudo (Фіат Скудо), Peugeot Expert (Пежо Експерт), Citroen Jumpy (Сітроен Джампі).

  Існують наступні причини виникнення шуму в працюючому підшипнику:

Зажим роликів в доріжках, що стався через неправильний монтаж,
Знос кульок і доріжок кочення підшипника внаслідок нерівномірного осьового навантаження вала,
Корозія доріжки або кульок / роликів, яка виникає через попадання води всередину підшипника,
Розшарування в результаті зносу, викликане занадто великими навантаженнями на підшипник,
Поверхневий знос через перегрів підшипника або втрати мастила,
Затягування кульок в доріжці підшипника внаслідок тривалого навантаження в стані спокою.

 Пробіг підшипника в колесі залежить від навантажень, стилю водіння і можливих забруднень, таких як сіль (в зимовий період) і пил.

 На жаль, підшипники можуть також зношуватися «передчасно», наприклад, якщо їх неправильно встановлювати.

 Найбільш частими причинами пошкодження підшипника під час монтажу є:

■ Удар по доріжці під час монтажу,
Застосування невідповідних інструментів або занадто великого зусилля під час монтажу,
Падіння підшипника на підлогу.

 Для проведення правильного монтажу, а також тривалої працездатності підшипника необхідно дотримуватися таких правил:
Під
час запресовування підшипника застосовувати кільця і ​​перехідні втулки. Необхідно використовувати інструменти відповідних розмірів, призначені для даної операції. Також перевіряти стан посадкового місця (гнізда) підшипника і фіксуючого від його зміщення буртика, так як їх можна пошкодити під час демонтажу підшипника;
Обов
'язково перевірити всі взаємодіючі елементи на випадок виникнення в них пошкоджень;
Дотримуватися вказівки виробника щодо монтажних розмірів і рекомендацій щодо закручування;
Звернути увагу на правильний монтаж захисних кілець;

■ Звернути увагу на стан ущільнення в підшипнику. Кожне, нехай навіть найменше їх пошкодження вказує на непридатність підшипника;
Ні
в якому разі не розбирати колісні підшипники. У разі підшипників з датчиком ASB (Active Sensor Bearing) необхідно, до того ж, звернути увагу на правильний монтаж підшипника - магнітним кільцем в сторону датчика;
Не
наближати магніти до магнітного кільця;
Не монтувати підшипник з пошкодженим магнітним кільцем (система ABS буде несправною).

 Іншими словами, якщо застосовувати відповідні інструменти і дотримуватися елементарних правил монтажу, правильно встановлений підшипник послужить значно довше, радуючи безпроблемною і тихою роботою.

 NTN-SNR є творцем системи ASB (Active Sensor Bearing), технології, завдяки якій функціонують всі інтелектуальні системи в автомобілі: ABS, ESP, асистент руху на підйомах (Hill Start Assist), навігація і т.д. Даною системою сьогодні обладнані всі нові автомобілі. Її популяризація відкриває дуже великі перспективи для сектора автомобільних запчастин.  Додатково, компанія  підкреслює свій значний внесок в усі автомобілі Renault, Fiat, Peugeot, Citroen, VW і Mercedes, що дозволило посісти перше місце в Європі в області колісних підшипників.

Категория: Подшипники и ступицы подвески | Добавил: Avto-bus (07.06.2016)
Просмотров: 1510 | Теги: ступицы, подшипник, на фиат скудо, ситроен джампи
Всего комментариев: 0
avatar