Главная » Статьи » Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО. |
Шків колінвала, як і інші компоненти приводу, відноситься до деталей, що підлягають профілактичної заміни в тому випадку, якщо він забезпечений демпфером крутильних коливань. І як завжди в подібних випадках, у клієнта СТО виникає питання: навіщо міняти те, що ще працює. Тому необхідно уточнити роль демпфера шківа, щоб розвіяти розхожі помилки. Шків-подвійний демпфер, який встановлюється на багато дизельні двигуни - технічно найскладніший тип. Виготовляється з 7-8 металевих частин і 2 гумових вставок.
Діагностика і нюанси заміни шківа-демпфера
При підозрі на несправність шківа-демпфера, якщо відсутні явні зовнішні ознаки поломки, можна скористатися методом динамічної інспекції шківа. - Коли двигун вимкнений і охолов, намалюйте смужку від краю до центру демпфера. Ще один важливий момент, який не варто випускати з уваги при заміні шківа - використання нових болтів. Під час початкової установки або заміни демпфера болт закручується з високим крутним моментом затяжки, а іноді з кутом довороту в залежності від вимог автовиробника. В результаті матеріал болта наближається до межі пружної деформації - болт подовжується. Тому болти необхідно міняти, особливо в разі коли при монтажі застосовується доворот. Використання старих болтів може привести до виходу з ладу нового шківа з наступним пошкодженням ременя і інших елементів приводу. Є ще кілька простих рекомендацій у зв'язку з заміною демпферів. Так, слід уникати контакту деталі з маслом, кислотою або лугом через ризик пошкодження гуми. До установки запчастини повинні зберігатися в спеціальній упаковці, захищеній від зовнішніх пошкоджень і вологи. Використовуйте відповідні інструменти: гайковий ключ, комплект спецінструменту для демонтажу. Перевірте інші частини системи (генератор, ролик натяжителя), завжди замінюйте ремінь та ніколи не запускайте двигун без приводного ременя. | |
Категория: Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО. | Добавил: Avto-bus (30.06.2016) | |
Просмотров: 1950 | |
Всего комментариев: 0 | |