Телефоны для заказов: 098 47 33 849 , 050 728 01 06
Главная » Статьи » Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО.

Діагностика і нюанси заміни шківа-демпфера

 Шків колінвала, як і інші компоненти приводу, відноситься до деталей, що підлягають профілактичної заміни в тому випадку, якщо він забезпечений демпфером крутильних коливань. І як завжди в подібних випадках, у клієнта СТО виникає питання: навіщо міняти те, що ще працює. Тому необхідно уточнити роль демпфера шківа, щоб розвіяти розхожі помилки.

 Шків-подвійний демпфер, який встановлюється на багато дизельні двигуни - технічно найскладніший тип. Виготовляється з 7-8 металевих частин і 2 гумових вставок.

 

шків колінвала


 Пружний елемент шківа-демпфера піддається деформації стільки раз, скільки відбувається займання суміші в циліндрах двигуна - до десяти мільйонів разів на тисячу кілометрів пробігу. Природно, через значні навантаження демпфер шківа схильний до зносу і, отже, потребує регулярної перевірки та превентивної заміни у випадках незадовільного стану.

Ролики і натяжители ременів грм і генератора, шестерні распредвала, шківи ременя генератора, шків гідропідсилювача і інші запчастини для Renault Master (Рено Мастер), Opel Movano (Опель Мовано), Nissan Interstar (Нісан Інтерстар).

 Діагностика і нюанси заміни шківа-демпфера


 Заміну демпфера крутильних коливань доцільно проводити одночасно з заміною ременя і деталей приводу на пробігу порядку 90-120 тис. км. Однак вже після 60 тис. пробігу, щоб переконатися в справності шківа-демпфера, необхідно провести його візуальний огляд на предмет виявлення таких ознак його зносу або пошкодження:

• тріщини, деформація і інші пошкодження гуми;
• тріщини на ступиці або в області закручування;
• поділ різних частин демпфера.

Наявність тріщин на приводному ремені, який судячи по пробігу після його установки ще повинен бути в нормальному стані, також може свідчити про несправності шківа-демпфера.

 До скарг автовласника, які можуть свідчити про вихід з ладу шківа-демпфера - нарікання на незвичайні вібрації в салоні, свист приводного ременя, а також незвичайний шум або стукіт, частота якого змінюється разом з оборотами двигуна.

 При підозрі на несправність шківа-демпфера, якщо відсутні явні зовнішні ознаки поломки, можна скористатися методом динамічної інспекції шківа.

 - Коли двигун вимкнений і охолов, намалюйте смужку від краю до центру демпфера.
 -Запустіть двигун і включіть різне електрообладнання (кондиціонер, підсилювач керма, повертаючи рульове колесо і т.д.).
 -Зупиніть двигун. Перевірте мітки на шківі - вони повинні як і раніше збігатися - це свідчить про те, що центральна частина шківа НЕ провертається щодо зовнішньої. В іншому випадку демпфер повинен бути замінений, так як гумові вставки більше не виконують свою роль.

 Ще один важливий момент, який не варто випускати з уваги при заміні шківа - використання нових болтів. Під час початкової установки або заміни демпфера болт закручується з високим крутним моментом затяжки, а іноді з кутом довороту в залежності від вимог автовиробника. В результаті матеріал болта наближається до межі пружної деформації - болт подовжується. Тому болти необхідно міняти, особливо в разі коли при монтажі застосовується доворот. Використання старих болтів може привести до виходу з ладу нового шківа з наступним пошкодженням ременя і інших елементів приводу.

 Є ще кілька простих рекомендацій у зв'язку з заміною демпферів. Так, слід уникати контакту деталі з маслом, кислотою або лугом через ризик пошкодження гуми. До установки запчастини повинні зберігатися в спеціальній упаковці, захищеній від зовнішніх пошкоджень і вологи. Використовуйте відповідні інструменти: гайковий ключ, комплект спецінструменту для демонтажу. Перевірте інші частини системи (генератор, ролик натяжителя), завжди замінюйте ремінь та ніколи не запускайте двигун без приводного ременя.

Категория: Ремни и ролики ГРМ, генератора, оборудования. Замена и ТО. | Добавил: Avto-bus (30.06.2016)
Просмотров: 1950 | Теги: шківи ременя генератора, Ролики і натяжители ременів грм і г, шестерні распредвала, шків гідропідсилювача
Всего комментариев: 0
avatar